Kan inte hjälpa´t

Jag älskar trasiga kändisar. Gamla alkisar och liknande är mina favoriter. Som Tommy Körberg som är på tv nu, jag vill liksom bara krama honom och säga att han är bäst :D Samma när jag ser Uffe Lundell och andra liknande. Oftast bara män men någon enstaka kvinna också.

Så jag har fixat mys till ikväll. Nachos med salsa, chokladbollar, cola och film. Så nu får Kristian ta och komma hem snart! Mys-sambo! <3



Saknar Stockholm nu igen. Men jag har kollat runt lite på olika skolor i sthlm som jag skulle kunna tänka mig att gå på och jag har funnit en hel del intressant! Så till hösten är det inte alls omöjligt att jag och Kristian packar väskan och finner vägen "hem" dit igen. :)

oao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0