action

Nu händer det minsann lite grejor! :) Tycker att allt har stått otroligt stilla bra länge nu. Går fram och tillbaka till jobbet, betalar räkningar och går knappt runt med något alls. Men nu så hoppsan fick jag mer pengar än jag trott från Åre Kommun för det jag jobbade förra månaden och hoppsan svejsan så fick jag en jobbintervju imorgon på ett jobb jag nästan glömt bort att jag sökt! Så nu har jag chans på ett jobb som ger fasta arbetstider på 7-15 måndag till fredag. Så kan jag nog jobba extra på den gode nabo några dagar i veckan och några helger i månaden. Det kommer nog bli bra det här! ÄNTLIGEN KANSKE VI KAN BÖRJA SPARA PÅ DE RESOR VI VILL GÖRA?! :D

Nu ska vi boka tid till tatuering också. Jag, mamma, Annichen och Madelene ska tatuera oss till Madelenes 18-årsdag. Det kommer bli Madelenes och Annichens första, min tredje (de två första är iofs sammansatta till en enda, men ändå!) och mammas femte. Kommer bli grymt de henne! Jag och mina systrar ska ha matchande tatueringar, siluetter av katter men med egna mönster och former. Blir nog också bara bra det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0