Fan

Det är helt sjukt egentligen. Ibland blir jag på dåligt humör, ledsen eller irriterad eller nåt. Så frågar Kristian om allt är ok, jag säger "mjeh" och han ger mig vad vi kallar (mycket ironiskt! ;D) "hug of friendship". En mycket stor kram alltså, en helig kram som man måste ta emot oavsett vilket humör man är på. Ofta funkar kramen och jag mår mycket bättre direkt. Men ibland, som idag, så gör den inte det direkt. Då går Kristian och gör nåt annat och då får jag dålig samvete för att det inte funkade och så går jag efter och kramar honom. DÅ går det över! :O Så hur det än är så får han mig alltid på mycket bättre humör. Han är fin. <3


Snart får jag lite pengar. :D Om 8 dagar får jag en mycket välkommen och finfin lön. Den ska förutom hyra gå till hårklipp och lite shopping! Lite shoppa hur mycket jag vill utan att tänka mig om så länge det håller sig under 1000 kr. :D Det ska bli så kul! Lite nya färger och mönster i min tråkiga garderob!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0