Kollar på amazing videos

Har fett tråkigt inatt och kollar på tv på ett program som heter amazing videos och såg en video om en brand i Mexico City där en liten pojke som heter José och hans yngre två bröder är fast på femte våningen i ett höghus, de kan inte komma ut pga branden. När brandmännen tar sig in så kan han bara ta två pojkar åt gången så José bestämmer sig för att stanna kvar och rädda sina bröder först. Och ögonblicket när brandmannen tar de små små pojkarna och de klamrar sig fast vid storebror och vill ha honom med sig... fuck vad jag började grina! Jag är en sån jävla softie! Brandmannen kom tillbaka för José sen och alla klarade sig.


Och jag saknar mina systrar. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lea

Awww..jag saknar dig med hjärtat!<3

2009-01-31 @ 00:46:24
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0